you're reading...
Uncategorized

Consumer is irritated by baits

Consumers are mostly irritated by cheap offers that are not available in the shop. That is the conclusion of the Consumer Association.

Consumenten ergeren zich het meest aan goedkope aanbiedingen die in de winkel niet verkrijgbaar zijn. Dat blijkt uit de reacties bij het meldpunt oneerlijke handelspraktijken van de Consumentenbond.

In februari konden mensen aangeven wat zij als oneerlijke handelspraktijken beschouwen. Bijna zeshonderd mensen reageerden en die gaven in totaal 1500 zaken aan waar zij zich aan storen. De ´lokkertjes´ staan met stip op één.

Source: Zibb.nl

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: